Zwroty, gwarancje i reklamacje

Gwarancja i reklamacje

Pomimo sporadycznych reklamacji, nasz sklep internetowy ma taką samą gwarancję reklamacji jak w sklepie stacjonarnym. Procedury rozpatrzenia są u nasz szybkie , nie dłuższe niż w sklepie klasycznym.

Okres gwarancji rozpoczyna się od momentu odebrania przez Państwa produktu. Tak jak w sklepie stacjonarnym gwarancja na produkty jest udzielana na okres 24 miesięcy. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń spowodowanych nieodpowiednim użytkowaniem lub uszkodzeniami mechanicznymi. Reklamowane produkty są zawsze odsyłane do producenta w celu wydania opinii czy dane uszkodzenie podlega gwarancji.

Reklamacje

Chcielibyśmy uwzględnić wszystkie reklamacje, jednak w niektórych przypadkach nie możemy tego zrobić. Musimy mieć realne dowody świadczące o nieprawidłowościach wynikających z winy producenta.

Reklamacja polega na przesłaniu do nas produktu, najlepiej z jego opakowaniem, kopią faktury (paragonu) oraz opisem zawierającym powód reklamacji wraz z danymi do kontaktu (numer telefonu, adres email). Reklamacje można wysłać Pocztą Polską, przesyłką kurierską lub złożyć osobiście na terenie Warszawy po wcześniejszym umówieniu telefonicznym. Reklamowany produkt musi być czysty (uprany bądz umyty)

Przed zgłoszeniem reklamacji upewnij się, że dany produkt był właściwie użytkowany i pielegnowany!

Reklamacje należy zgłosić oraz opisać w formularzu kontaktowym!

ZWROTY

Warunkiem jest zwrot towaru w stanie nienaruszonym oraz nieużytkowany ( wraz z metką ).  W naszym sklepie masz 14 dni na zwrot produktów od daty ich otrzymania. Nie przyjmujemy zwrotów na suplementy oraz preparaty.

Aby zwrócić produkt należy skontaktować się z nami poprzez formularz kontaktowy  (podając do siebie kontakt tel.) bądz telefonicznie. Do paczki zwrotu należy dołączyć odręczny/wydrukowany opis przyczyny zwrotu.

Adres:

Sklep jeździecki Azgo Natalia Zimnowodzka
ul. Korkowa 37/149
04-504 Warszawa

Zwrot należności za zwrot produktu należy odesłać na konto bankowe w ciągu 7 dni roboczych od dnia potwierdzenia i zaakceptowaniu zwrotu.

Dane konta bankowego :

TYTUŁEM : ZWROT

AZGO NATALIA ZIMNOWODZKA

75 1750 0012 0000 0000 4101 2293

Kupujący pokrywa wszelkie koszty zwrotu produktów ( kuriera, opakowania i zabezpieczenia)!

WYMIANA

W naszym sklepie przysługuje wymiana tego samego towaru na inny rozmiar bądz kolor. Wymiana produktu jest możliwa tylko wtedy, gdy towar jest w stanie nienaruszonym – nieużywany, z oryginalnymi metkami. Zapakuj dobrze przesyłke i wyślij ją na nasz adres.

Koszty przesyłki są po stronie kupującego.

Aby wymienić dany produkt należy skontaktować się z nami drogą mailową/formularzem kontaktowym bądz telefonicznie podając numer zamówienia.

Wymiana w naszym sklepie trwa nie dłużej niż 24h jeśli dany produkt jest dostępny.
e-mail: azgoequipment@gmail.com

Sklep jeździecki Azgo Equipment - Akcesoria do jazdy konnej